HTML

Birtalan Ferenc versei

Friss topikok

  • béefá: @Kanyó Zsuzsa: Örülök, hogy egyetért írásommal! (2015.03.14. 15:50) LEGENDA
  • gmmria: "Csak fény van, tiszta, kék." *-* (2015.01.19. 12:16) Nyarat kapsz
  • béefá: @gébics: ebből is látszik, milyen öreg vagyok :) (2014.09.28. 08:53) Ősz
  • Éva Kádárné: Igen, így volt...csak már álmunk nincs, egy se... fantasztikus vers. (2014.07.04. 13:02) Mikor is volt
  • béefá: @Éva Kádárné: :) (2014.06.23. 11:22) Ma régi

Linkblog

2015.01.13. 10:42 béefá

Veronika

passióm legenda-e

ma érdektelen

miként töviskoszorúm keresztem

 

nem utánozni akartam

mikor terhemet cipelve-vonva

ezerszer elestem

 

leköptek kiröhögtek

volt kinek szemében

vérszínűvé váltak a könnyek

 

sodort vak harag árja

a Domb felé

magángolgotámra

 

tudtam: így kell lennie

kik ünnepeltek

nem mer követni senki se

 

kik hirdették: király vagy

ma hóhérkézre adnak

csere-Barrabásnak

 

kétezer év után nincs így rendben

több remény kellene

mint hozomra hinni kegyelemben

 

passióm legenda-e érdektelen

mi előttem volt mindegy

mi utánam: legyen

                                                          

ám kell örömhír is mára:

valaki megtörölte arcomat

fülembe súgott: nem volt hiába

 

esendők vagyunk esendők

láttam amikor visszanéztem

magához szorította a kendőt

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://beefa.blog.hu/api/trackback/id/tr177067275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása